Sayfalar

22 Nis 2015

EYLÜL & RIZA ÇİFTİNİN ÇİÇEKLİ NİŞAN PASTASI VE NİŞAN KURABİYELERİ

çiçeklinişan

Sevgili Ayşen Hanım'ın kızı Eylül'ün nişan töreni için hazırlamamı istediği nişan pastası ve nişan kurabiyeleri.

yüzüklünişankurabiyesi


Genç çifte mutluluklar diliyorum:) sevgilerimle...
Sevgili Ayşen Hanım'a geri dönüşleri için çok teşekkür ediyor ve yorumunu aynen yayımlıyorum:)
"Sevgili Nurşen hanımcım hazırladığınız nişan pastamız muhteşem olmuş ellerinize emeğinize sağlık, keza nişan kurabiyelerimizde aynı şekilde harika olmuşlar. Her ikiside beklentimizin üzerinde harikalar yaratmışsınız. İşçilik lezzet detaylar estetik her şeyiyle mükemmeldi. Çok çok teşekkür ediyorum."

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Nurşen hanım ben Eylül. Ellerinize emeğinize sağlık herşey o kadar güzeldi ki bu özel günümüz sayenizde dahada anlam kazandı. Kurabiyede pastada mükemmeldi özellikle Kurabiyelerin Üzerindeki resim detayı çok hoş olmuş bayıldım misafirler hayran kaldı. Herşey için çok teşekkür ederiz sevgiyle kalın..

nurşen karabıyık dedi ki...

Sevgili Eylül Hanım; bu özel gününüze bir renk kattığıma çok memnun oldum:)hep mutlu olun pasta tadında kalın...sevgiler....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...