Sayfalar

14 Şub 2014

RAKI BALIK PASTASI ( MEHMET)

rakıbalık1

Irmak Hanım için hazırladığım rakı balık temalı pasta....Masayı yakın planda ayrıntılı çekmeyi unutmuşum:(...
Daha önce de Irmak Hanım'a avukat pastası hazırlamıştım.
rakıbalık

Irmak Hanım'a teşekkür mesajı için ben  çok teşekkür ediyorum:) Mesajından biraz alıntı yaparak paylaşıyorum. Benim için en güzel olay geri dönüşler ve aldığım mesajlar....- Nurşen Hanım elinize kolunuza sağlık, pasta mükemmel olmuş, hem içi hem dışı , herkes bayıldı-Bizim alkışlarımız bu mesajlar:)

rakıbalık2
Mehmet Bey'in yeni yaşını kutluyor, nice mutlu, sağlıklı ve başarılı yaşlar diliyorum....sevgilerimle...hep sevgiyle kalın....

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Tekrar tekrar coook tesekkur ederim.Pastanin içi de dışı kadar guzeldi.Ellerinize,kollariniza,emeginize sağlik...Tasarladigimin cok ustunde bir pasta olmus,mukemmelsiniz

nurşen karabıyık dedi ki...

Çok teşekkür ediyorum:)
sevgilerimle....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...