Sayfalar

2 Şub 2014

MELİS'İN1 YAŞ GECE BAHÇESİ PASTASI ( in the night garden cake)

gecebahçesi 
Temalı pastaların en güzel yanı çizgi film  kahramanlarını yakından tanımak. Haberiniz olmayan karakterleri tanıyor, en ince hatlarına kadar bilgi sahibi oluyorsunuz. Melis'cik bu çizgi filmi izlemeyi çok seviyormuş. Karakterleri böylelikle tanıma fırsatım oldu. Yapım aşamasında  çok zevk alarak çalıştım....

gecebahçesisol 

 Melda Hanım İngiltere'den bana ulaşarak İzmir 'de 1 yaşını kutlayacakları kızı Melis için In the Night Garden (Gece Bahçesi)  temalı pasta talep etti. Pastayı yabancı bir sitede görüp beğenmiş aynısını bire bir çalışmamı istedi.Pastayı ufak değişikliklerle Melda Hanım'ın istediği renkler doğrultusunda hazırladım. 
Melda Hanım pastanın görsel ve lezzet olarak çok beğenildğini söylediğinde çok mutlu oldum...

gecebahçesisağ 
 Melis'e ailesi ile birlikte mutlu bir yaşam diliyorum....sevgilerimle.....

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...