Sayfalar

12 Oca 2014

LAPAROSKOPİ TEMALI PASTA

Nihan Hanım'ın  İAEAH  Genel Cerrahi bölümünde, uzmanlık sınavını veren arkadaşları için yapılacak olan Uzmanlık Sınav Başarısını Kutlama partisi için sipariş verdiği sürpriz "Laparoskopi Ameliyatı"  temalı pasta.
Pastanın temasını ve temada kullanılacak aletlerin neler olacağını Nihan Hanım ile uzun uzun görüşmeler sonunda oluşturduk. Nihan Hanım sayesinde önemli bilgiler edindim:)) Laparoskopi nedir? nasıl yapılır vs....
Pastayı teslim ettiğimde Nihan Hanım pastayı çok beğendi...
Partiye konu olan sevgili doktorlarımızı kutluyor, başarılarının devamını diliyorum...sevgilerimle....
Nihan Hanım yorumlarınız için çok teşekkür ediyorum ve izninizle yayınlıyorum ...Ellerinize sağlık, gerçekten güzel olacağına emindim ama bu kadarını da tahmin etmemiştim :)) Tekrar çok teşekkür ederim emeğiniz ve ilginiz için

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...