Sayfalar

30 Tem 2013

BERKE'NİN KAYKAY PASTASI

kaykaypastası
Bolu'da bulunan yeğenim Berke'nin doğum günü için hazırladığım kaykay temalı pasta...Kendisi kaykayı çok sevdiği için kardeşim Hülya ile  konuşup Berke'ye sürpriz pasta yapmaya karar verdim.
kaykaypasta

Figürlerini Bolu'ya gitmeden önce İzmir'de hazırladım, pastayı ise Bolu'da yaptım. Malzeme sıkıntısı çekmeme rağmen sonunda çok güzel bir pasta meydana geldi.))

berke13yaşkaykayberke13yaşpasta

Pastayı hazırlarken doğum gününden önce Berke'nin pastayı görmemesi için bayağı uğraştık...
Pastasını benim yapmamı istedi. Malzemelerim olmadığı için yapamayacağımı, pastaneye sipariş vereceğimizi söyleyip nasıl bir pasta istediğini sorduğumuzda - kaykay temalı pasta olsun demez mi? Pastanın teması için ne kadar isabetli karar verdiğimi anladım.))  Doğum günü gelip pastayı gösterdiğimizde ki sevinç ve memnuniyeti anlatılmaz...
Canım Berke'cim doğum gününü tekrar kutluyor, daha nice sağlık, mutluluk başarı dolu yaşlar diliyorum...seni çok seviyorum...

1 yorum:

Unknown dedi ki...

çok güzel olmuş,ellerinize sağlık.
http://cocuklarlamutfakta.blogspot.com/
Sevgilerimle
Şeniz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...