Sayfalar

5 May 2013

ATA SOYER'İN PANDA TEMALI 1 YAŞ PASTASI

pandapastayan

Sevgili Gözde Hanım'ın biricik, yakışıklı ve sevimli oğlu Ata Soyer'in 1 yaş kutlaması için hazırlamamı istediği panda temalı pasta ve kurabiyeler. Magnetleri hediye olarak hazırladım.   pandapasta1

Modelin kıyafetini doğum gününde giyeceği kıyafetine göre hazırladım. Gözde Hanım teslim almaya geldiğinde pastayı, kurabiyeleri ve magnetleri çok beğendi.
  pandapasta

Daha sonra gönderdiği teşekkür mailini aynen yayınlıyorum. Doğum günümuz cok ama cok güzel gecti. Bunda muhtesem tadi olan sirin mi sirin pasta ve kurabiyelerinizi  payi büyük. Ellerinize sağlık tekrar.
Sevgiler...
Yorum ve geri dönüşleri için çok teşekkür ediyorum...
pandakurabiye 

Tatlı Ata'nın ilk yaşını kutluyor, nice sağlık ve mutlu yaşlar diliyorum...sevgilerimle hep mutlu kalın...
atamagnet

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...