Sayfalar

7 Nis 2013

TINKERBELL PASTA


tikerbellpasta 

 Tatlı beren'in 2 yıldır doğum günü pastalarını yapmaktan büyük mutluluk duyuyorum. Geçen sene kelebek pastasını yapmıştım.

tinkerbell


Annesi sevgili Öncü hanım sadece temasını söylüyor, hazırlamasını bana bırakıyor. Ben de zevkle hazırlıyorum. Beren'in pastası sayesinde sevimli tinkerbell ile de tanıştım, videolarını izledim. 



Pastayı teslim ettiğimde Öncü hanım çok beğendi. Tatlı Beren'e daha nice mutlu ve sağlıklı yaşlar diliyorum.
 Gönderdiği fotoğraf ve yorumları için çok teşekkür ediyorum ve yorumunu aynen yayınlıyorum. Sizleri mutlu ettiğim için ben de çok mutlu oldum. sevgilerimle...
Nurşen Hanım merhabalar,
Doğum günümüzü sayenizde çok mutlu ve heyecanlı kutladık. Çocuklar pastaya bayıldılar, Beren de tabii :) Tadı da damağımızda... :) Beren'im Tınker Bell'i eve getirdi, şimdi odasında biblo olarak kullanıyoruz,  :)) Tekrar teşekkürler, elinize sağlık, sevgiler...

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...