Sayfalar

29 Nis 2013

PAPATYALI NİŞAN PASTASI

papatyanişanpastası 
 Hatice Hanım ve Onur Bey'in nişan törenleri için hazırladığım papatyalı nişan pastası.

papatyanişanpasta2


papatyanişanpasta3

Mutluluğunuz bir ömür boyu sürsün..sevgilerimle..
Hatice Hanım'ın gönderdiği maili aynen yayınlıyorum.
Benim için hayatımın en anlamlı günlerinden biri olan nişanım için, bahar konseptine uygun papatyalı çok şık 2 katlı bir pasta siparişi vermiştim. Hayalimdeki pastadan çok daha güzel oldu. Nurşen Hanım bu özel günümde bizim için bu kadar şık ve leziz bir pasta yaptığı için sonsuz teşekkürlerimi iletiyorum. Hatice&Onur
Kendisine çok teşekkür ediyorum, bu güzel yorumları ve geri dönüşleri için. Gönderdiği fotoğrafı izniyle yayınlıyorum...

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...