Sayfalar

13 Şub 2013

avukat pastası

avukatlıpasta

Sevgili Irmak Hanım'ın Mehmet Bey'in doğum günü kutlaması için hazırlamamı istediği avukat temalı pasta.....
  avukatpasta

Pastamız, kakaolu pandispanya, sütlü-frambuazlı çikolatalı krema, antep fıstığı,sütlü pirinç patlakları ve çikolata parçacıklarından oluştu.

  avukat_pasta

 Irmak Hanım'dan aldığım yorumlar beni çok mutlu etti..Yorumunu aynen yayınlıyorum ve çok teşekkür ediyorum."Nurşen hanım size çok çok çok teşekkür ederim. Tadı ayrı görüntüsü ayrı güzeldi.Misafirlerimiz resmen bayıldılar.Elinize, kolunuza, emeğinize sağlık..."
  Mehmet Bey'in doğum gününü kutluyor, sağlıklı mutlu uzun ömürler diliyorum...

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Biz teşekkür ederiz.Ellerinize sağlık..

Adsız dedi ki...

merhabalar, bende bu pastadan yaptırmak istiyorum ama ankaraya göndermeniz mümkün mü, bir de fiyatını öğrenebilir miyim?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...