Sayfalar

22 Kas 2012

MİNEL'İN 1 YAŞ PASTASI


 Bu cici pastamız Turgutlu/ Manisa yolcusu...1 yaş doğum günü partisi aileler için çok özel olur. Çocuklarının ilk doğum günü olduğu için her şeyin çok güzel olmasına özen gösterirler. Ben de bu ilk kutlamalara bir nebze de olsa katkıda bulunduğum için çok mutlu oluyorum.



Ben de kızımın ilk doğum gününü asla unutmuyorum. Yaptığım pasta olsun, ikramlar olsun, kızımın o gün giydiği kıyafet olsun, kutlamada olan kardeşlerimi ve dostlarımı hep dün gibi hatırlıyorum. Ondan sonraki doğum günü kutlamaları birbirine karışıyor. Neyse...yıllar öncesine gittim:))
Minel'in annesi ile görüşüp pastanın konsepti için konuştuk. Kızının beyaz tüllü kolsuz kıyafet giyeceğini söyledi  ve balonlar olmasını istedi. Diğer ayrıntıları bana bıraktı.
Minel'in ilk yaşını kutluyor, nice sağlıklı ve mutlu yaşlar diliyorum...Sevgiyle kalın....

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...