Sayfalar

2 Eki 2012

NİŞAN PASTASI VE KURABİYELERİ


Biricik kızım Hande ve Ali'nin nişan törenleri için hazırladığım nişan pastası ve kurabiyeleri...O koşuşturmanın içinde zaman ayırıp yapabildiğim için çok mutlu oldum...


Pastayı tören yerinde birleştirdim ve fotoğrafını çekmeye zaman bulamadım.
Kesilmeden hemen önce bir kaç fotoğraf çekebildim, aceleyle çekilmiş bu fotoğraflardan bir tanesini paylaşıyorum sizlerle... Çok güzel bir pasta oldu, görenler çok beğendi...

Kurabiyeleri de davetliler gelmeden masalara dağıttık. Davetliler masalarına oturduklarında bizim küçük sürprizlerimizle karşılaştılar. Kurabiyelerin tasarımını kızımla beraber yaptık kıyafetinin rengine uygun yeşil bir çiçek iliştirdik üst köşesine. Ambalaj tasarımı ise biraz uğraştırıcıydı simli kalp ve altın sarısı boncuklar, dantelli kılıfa çok yakıştı. Uğraştığıma değdi...

Canlarım Hande'm ve Ali'me sonsuz mutluluklar diliyorum. Allah tamamına erdirsin diyorum... Ve her ikisini de çoookkkk öpüyorum...sevgiyle kalın....

3 yorum:

Adsız dedi ki...

sadece görüntüsü değil tadı da inanılmaz güzeldiii.. ellerine emeğine sağlık nurşen teyzeciğim..

SENA NUR OZKES dedi ki...

nursen teyzecigim ellerine saglik o kadar guzeldi ki...

Başak ile Mutfak dedi ki...

TÜM PASTALAR HARİKA. YARATICILIĞINIZA DİYECEK YOK...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...