Sayfalar

12 Ağu 2012

DALEİN'İN 1 YAŞ PASTA VE KURABİYELERİ


Sevgili Burçin Hanım'ın tatlı oğlu Dalein'in diş kutlaması için zevkle hazırlamıştım  pasta, kurabiye ve capcake'lerini ...
Bu sefer de oğlunun 1 yaş kutlaması için pasta ve kurabiye hazırlamamı istedi..Yapmamı istediği pastanın fotoğrafını  iletti...Pastanın modeli http://www.pastatasarim.blogspot/ a ait.




Kurabiyeleri 4 farklı model hazırladım.


 Kilden Dalein'in fotoğrafının yer aldığı 3 adet magnet hazırlayarak  sürpriz yaptım...pastayı teslim almaya geldiğinde ayrıca verdim...çok beğendi ve memnun oldu...


Veee beni çok mutlu eden geri dönüşler...Burçin Hanım pasta ve kurabiyeleri hem görünüş hem de lezzet açısından çok beğendiklerini belirten bir teşekkür iletisi gönderdi... doğum günü kutlamasına ait fotoğrafını izniyle yayınlıyorum...ben de kendisine çok teşekkür ediyorum...
Minik Dalen'in ilk yaşını kutluyor, sevdikleri ile beraber daha nice mutlu, sağlıklı yaşlar diliyorum...

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...