Sayfalar

2 Haz 2012

Sürpriz borsa temalı doğum günü pastası


Ağrı İlinden.......İzmir- Aliağa İlçesine sürpriz bir doğum günü pastası daha....Sürpriz pastayı teslim ettiğimde şaşkınlık, beğenme ve mutlu olma duygularının hepsini yaşadılar...


Böyle güzel olaylara dahil olmak beni çok mutlu ediyor....Sevgili Pınar hanımın isteğine benden de bir şeyler katarak pastasına yerleştirdim...Doğum günü sahibinin ayağının kırık olduğunu ve borsa ile ilgilenmekten hoşlandığını, bunları içeren bir pasta yapmamı istedi...Buradan Sinan Bey'e tekrar geçmiş olsun diyorum...
 Pınar Hanım'ın gönderdiği mailde, pastamın hem görüntüsünün hem de tadının çok beğenildiğini söylüyor ve teşekkürlerini iletiyor..Pınar hanıma yorumları için ben de çok teşekkür ediyorum...Beni çok mutlu ettiniz...Sinan Bey'e daha nice mutlu, sağlıklı yaşlar diliyorum...

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...