Sayfalar

10 Haz 2012

Ela'nın diş buğdayı pastası ve kurabiyeleri


Sevgili Çağla Hanımın tatlı kızı Ela'nın, diş buğdayı için yaptığım diş pastası ve kurabiyeleri. Çağla Hanım daha önceden belirlediği bir modeli gönderdi. Ben de o modele sadık kalmaya çalışarak ( duramayıp kendimden  de bir şeyler ekleyerek değişiklikler yaptım) yaptım pastayı.


 Kurabiyeleri 30 adet hazırladım.  Pastamız, muzlu ve beyaz çikolatalı kremadan oluştu.

Ertesi gün gönderdiği mail de pasta ve kurabiyeleri çok beğendiklerini ve teşekkürlerini iletti... Ben de Çağla Hanım'a geri bildirimi, güzel yorumu ve gönderdiği fotoğraf için  çok teşekkür ediyorum...
Geri dönüşler ve  fikirlerinin beyan edilmesi beni her zaman çok mutlu ediyor..

Sabunlar, hediyeler ve süslemeler ile pasta ve kurabiyelerimizin yer aldığı diş buğdayı partisinden görünüş....

Sağlıklı inci gibi dişlerin olsun tatlı Ela....

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...