Sayfalar

7 Şub 2012

KREMALI PASTA (3)


Bu pastayı  Samsun' a, yarıyıl tatilinde, aileme götürmek üzere yaptım.  Sağ salim nasıl götürebileceğimi de düşündüm yaparken, her türlü bozulma ihtimallerini göze aldım...sonuçta en ufak bir deforme olmadan götürebildim... ama değdi...gerçekten inanılmaz bir pasta...çok beğenildi afiyetle yenildi...Pastanın içi çikolatalı pandispanya, ara katları vişne meyveli ve çikolatalı pastacı kreması, kenarlarında ise dekoratif baskılı çikolata transfer jelatini kullandım.

Çikolata transfer jelatini nasıl kullanılır:  
  1. Transfer jelatin uygulanmak istenilen yerin uzunluğuna göre kesilir. 
  2. Benmaride eritilen konfiseri çikolata spatula yardımı ile ince bir tabaka olacak şekilde jelatin üzerine yayılır.
  3. Çikolata donmaya başladığında jelatin, pastanın kenarına sarılır.
  4. Çikolata tamamen donunca jelatin çikolatadan ayrılır.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...